wtorek, 13 września 2011

11/9

Ok :)
Więc jak większość z Was wie , niedawno było rocznica word trade center. Ktoś mnie zapytał jak oni tutaj ją obchodzą,. Więc ok. 3 dni przed rocznicą w telewizji zaczynają lecieć bardzo wzruszające wypowiedzi i reklamy , hmm własciwie nie są to reklamy bardziej takie hmm brakuje mi słowa.. krótkie filmiki xd
oczywiście w wiadomościach zaczynają o tym rozmawiać. W dniu rocznicy w telewizji mowa jest wyłącznie o tej tragedii . Wspominani są ludzie którzy zginęli , puszczane są wypowiedzi ludzi którzy stracili kogoś albo przeżyli. No i  emitowana na żywo uroczystość z przy pomniku Word trade Center z prezydentem.

A jeśli chodzi o mnie to ostatnio ahah byłam w bardzo ciekawym miejscu.... w indiańskim rezerwacie ahahah na prerii  Było... inaczej i nawet ahah tańczyłam wokół ogniska ahahah ale było bardzo sympatycznie :)
Były pokazy tańca i opowaidanie historyjek przy ognisku. Miałam okazje poznać wnuczki mojej counsellor , które są przesympatyczne i mogą zagadać człowieka na śmierć :D

a o to kilka zdjęć :
prawdziwy orzeł :D

indiańska potańcówka


ognisko

dzieci uczyły się robić skrzydła z hula hop :D


atmosfera była naprawdę magiczna :D

zapomniałam dodać że dzisiaj miałąm pierwsze spotkanie mojego klubu artystycznego ahahah i myślę że bd fajnie :) robimy dekoracje na homecoming :D

1 komentarz:

  1. Hej mam pytanie , ile kosztowała Cię wymiana z rotary (wiza , samolot .... ) , jak wyglądał Twój angielski nim wyjechałaś , gdy starałaś się o wyjazd :) ??

    OdpowiedzUsuń