środa, 7 września 2011

:):):)

Ostatnio byłam zajęta szkołą i innymi sprawami więc nic nie pisałam.
 Wy też zaczęliście szkołę ... i słyszałam że są jakieś zmiany z nauczycielami itp. na lepsze czy na gorsze ??
 




Ja ostatnio dużo czasu spędzałam na meczach siatkówki , nad pisaniem wypracowań .. ( inne co dwa tygodnie)
wciągają mnie te ich cheers więc ahah postanowiłam nagrać krótkie wideo
poza tym dostałam dwoje senior picutres back więc jesli mi się uda wrzucę ahah przecudowne focie :D:D

Ostatnio żywię się tlkyo hamburgerami pizzą lodami i tym podobne.. nie wiem jak to się dla mnie skończy :D

 Oo i kupiłam sukinkę na homecoming ahah tlyko że nadal nie mam date :D:D:D czas chyba się rozejrzeć :D

moje sukienka :D wiem że interesuję to tylko jedna część moich czytelników :D btw nie wiem czemu nei moge przekecać tych głupich zdjęć ..  .       

 wideo jest krótkie ahah ale oni robili to za każdym razem jak nasza drużyna zdobywała punkty .. i byli głośni !!

2 komentarze:

  1. Super sukienka! Na pewno znajdziesz swoją 'date' ;) A tak w ogóle, kiedy jest to homecoming?
    Bardzo ładne są te twoje senior pics, chociażn ta piosenka jakaś taka za bardzo dramatyczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. homecmiong jest pod koniec tego miesiace hmm chyba 28 .. mam nadziej ze znajde date :D:D
    hahaha no pioesenka mnie rozwala :D co tam u was madzia ?

    OdpowiedzUsuń