czwartek, 18 sierpnia 2011

18/08

Dzisiaj miałam pierwsze spotkanie Rotary. nie wiem dlaczego ale ci ludzie (amerykanie) bardzo lubią mnie straszyć.
Moja siostra wyskakuje z pod łóżka , zza drzwi w najmniej spodziewanym momencie i przyprawia mnie o zawał CODZIENNIE ! I dzisiaj na spotkaniu Rotary jeden śmeiszny gościu pyta się mnie czy wiem co to Mangusta ... ja że nei a on że to jest tkie zwierzątko które jest szybsze od kobry i że jemu udało się je złapać i ma jedno takie zwierzątko w pudełku. No i patrrze jest jakies czarne futerko troche wydało mi sie to podejrzane ale wszyscy patrzyli z zainteresowaniem i wgl więc patrze on tym potrzasa i nagle cos na mnei wyskakuje !!!
Ja w pisk a oni w śmiech ...
 Mi nie było do śmiechu.... W ogóle !!!!!
A tak poza tym to zwiedzałam dzisiaj ich słodkie małe sklepiki. Urocze jest to miasto. Poznaję codziennie tyle ludzi że nawet nie zawracam sobie głowy ich imionami :D
A tak pozatym moim codziennym pożywieniem stają się hamburgery , czekolada i chude mleko , kóre wgl nie smakuje jak mleko :D
Co najśmieszniejsze oni jedzą do wszystkiego... ( nawet do schabowego ktorego zrobilam) salatkę owocową i pija mleko.
 Nie wiem jak długo bd w stanie tak pociągnąć !! już na samą myśl HAMBURGER jest mi nie dobrze !
 A co tam u Was?
Szkoła niedługo !!
 Ja już pierwsze lekcje mam w przyszły poniedziałek !! CRAZY !!
:*:*:*:*

2 komentarze:

  1. Żebyś nie myślała, że nikt nie czyta :) Pisz dalej, jak najczęściej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytam ;). fajnie piszesz. Tylko, proszę, nie na czarno, bo nic nie widać na tym tle. Biały i czerwony są ok ;)

    OdpowiedzUsuń