poniedziałek, 15 sierpnia 2011

:):):)

Heeeej :)
Wczoraj byłam z rodzinką w Des Moines. Kupili mi telefon i aparat..... było mi strasznie głupio bo nie chcieli żebym płaciła....
i to bardzo ładnie z ich strony że zrobili mi taki prezent Kosztowałam ich wczoraj ok. 200 dolarów....
Wczoraj jeszcze uczyłam się golfing :D:D:D:D:D
Ale to  jest superowe :D
tylko że trudne no ale miała mkilka dobrych strzałów
hmm.. to nie tak się chyba odmienia....

a dzisiaj byłam w szkole się zarejestrować ... wybrać przedmioty , więc otóż wybrałam
w pierszym semetrze , który trwa 9 tyg. ( jest ich 4 , I mean semestry)  , szkołę koncze o 3 a zaczynam o 8,30 chyba :D
więc w pierwszym mam Hiszpański, Advanced Math !!! potem mam mam Seminar czyli jest to czas kiedy możesz odrabiać lekcje.. ( troche tego nie czaje bo mogliby wypuszczać cię poprostu wcześniej do domu...;/ ) potem mam photography a potem composition - czyli writing
w drugim semestrze mam Intro to psychology Adv Math Spanish i Composition
W trzecim Mam SZYCIE !!! yeaaah :D potem U.S history potem Wf a potem Anatomie i fizjologie
w czwartym mam Development psychology , anatomie i fizjologie U,S history a potemprint/silk Screening - cokolwiek to jest :D
Ale wgl chciałabym tyleeee rzeczy robić i wykorzystać ten rok na maksa !
Gościu który siętym zjamuje , znaczy ustawianiem klas powiedział ze na pewno do niego przyjde i zmienie je z 10 razy :D
nie moge się troche doczekać tych lekcji nie podoba mi się tylko perspektywa siedzenia samej :(
tak wgl to szkoła jest ogromnaaaa i mam szafke !! bd ja dzielic z inna exchange student która nie jest z rotary ale ogółem jest 5 osób z wymiany :D w czwartek mam pierwsze spotkanie rotary :D:D:D I oprowadzanie po szkole :D
Dzisiaj miałam spotkanie ( pierwsze) z moją counsellor, jadłyśmy lunch i po raz pierwszy jadłam tak dużego hamburgera :D Dostałam od niej koszulkę :D
jutro z tego co wiem to jedziemy z moją host mamą po school supplies :D
ooo a jutro mam godzinną sesję :D:D:D
robię my senior pics :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz